26 d’abril del 2012

El poder de la nostra presència

El nou llibre de Míriam Subirana “El poder de nuestra presencia” ens parla precisament d’això, del poder que té la nostra presencia, la qual sorgeix de dins nostre. Ens descriu què és una presència transformadora, els valors que nodreixen els seus fonaments i les accions que es poden portar a terme per construir-la. Un llibre amb paraules senzilles i contingut profund que invita a la reflexió en temps de canvis.  

Us deixo amb un petit fragment del llibre:

“Cuando actúas en función de tus debilidades sintiéndote víctima estás pidiendo: cuando sientes miedo, en realidad buscas protección; con la avaricia anhelas siempre tener más; con el egoísmo lo que estás pidiendo es atención, quieres poder y privilegios. Estás en la conciencia del “necesito”, “quiero” y “pido”.

En cambio, cuando te llenas espiritualmente actúas en función de tus valores. Desde la plenitud ofreces amor, paz, tranquilidad, serenidad, felicidad y alegría. Pasas de ser el que pide a ser el que ofrece y da. Dejas de ser el consumidor-espectador para ser el actor-donador, servidor y transformador. Desde el amor auténtico y la entrega haces fluir una energía sanadora y revitalizadora que es necesaria. El mundo necesita presencias amorosas y consoladoras.

Puedes preguntarte si al morir te gustaría haber dejado el mundo un poco mejor de lo que lo encontraste al nacer, o bien dejarlo igual o peor.”

En temps  de canvis cal anar cap dins, revisar valors i connectar-nos amb el que és essencial. Cal desaferrar-nos de la ràbia, l’agressivitat i la queixa per prendre la nostra responsabilitat personal i ser activistes pacífics i amorosos del món que volem.

Una abraçada, Roser.


Font: “El poder de nuestra presencia. Una guía de coaching espiritual”. Míriam Subirana. Editorial Kairós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada